Poptávka
×

INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP
A ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ

Každý je omylný, sem tam se něco nepovede, ale
my jsme připraveni to s Vámi řešit!

Zákonem uváděná doba pro reklamaci (30 dní) v naší firmě neplatí.
Důležité je při reklamaci zaslat pečlivě nafocený problém a pokud vznikla chyba při výrobě (prokazatelná chyba na naší straně), tak Vám ihned navrhneme řešení dané situace - snažíme se přizpůsobit Vašim požadavkům individuálně!

Náhlášení reklamace pošlete na naší e-mailovou adresu obaly@abctiskarna.cz.

Zpráva vždy musí obsahovat číslo objednávky a přesně popsaný důvod Vaší reklamace s dokumentací.

Před odesláním reklamace si prosím důkladně pročtěte sekci obchodní podmínky (především sekce 8 - reklamace), ve které naleznete vše důléžité.

1
Kontrola stavu zásilky

V případě poškození zásilky sepište ihned před převzetím s dopravcem protokol o poškození

2
Zjištění problému

Nejdéle do 14 dnů od převzetí vadného zboží nás informujte o reklamaci

3
Detailní popis a fotodokumentace

K přijetí reklamace potřebujeme vždy detailní fotodokumentaci a popis daného problému

4
Odeslání reklamace

Po přijetí reklamace standardně nejdéle do týdne navrhneme řešení

B2B firemní výhody

Nabízíme atraktivní slevy a exkluzivní výhody pro firmy, které nakupují na našem e-shopu.
Zjistit více

Blog & novinky

Aktuálně ze světa ABC tiskárny - nové technologie, tiskařské materiály, zajímavosti a mnohem více.
Zjistit více

Stavíme na špičkovém parku strojů a kvalitních materiálů

Technologie
Dodavatelé
Strojový park